PMI to wiodąca międzynarodowa organizacja non-profit, zrzeszająca ekspertów i entuzjastów zarządzania projektami. Opracowuje standardy zarządzania projektami, wydaje międzynarodowe certyfikaty kompetencyjne (m.in. PMP), promuje zwiększanie rozpoznawalności Zarządzania Projektami i roli Kierownika Projektów we wszystkich sektorach gospodarki.
PMI istnieje od 1969 roku zrzeszając ponad 700 000 członków w 185 krajach. Zainteresowany? Dołącz do PMI, światowego grona profesjonalistów Zarządzania Projektami i zaangażuj się w działalność lokalną PMI Poland Chapter.
PMI Oddział Kujawsko-Pomorskie oraz Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy serdecznie zapraszają na seminarium poświęcone tematyce Zarządzania Projektami.
5 czerwca godz. 18.00
Wyższa Szkoła Bankowa
ul. Fordońska 74, budynek główny A, Aula nr 117, I piętro
W czerwcu będziemy mieli okazję bliżej poznać działalność jednego z największych pracodawców regionu, firmę PESA, która może się pochwalić dużymi kontraktami oraz wieloma osiągnięciami. Jakie są kluczowe czynniki sukcesu i jak firma postrzega rozwój zarządzania projektami? O tym opowie Dyrektor Marketingu na Rynek Zachodni, Pan Robert Wichłacz.
W drugiej części spotkania przeniesiemy się w zupełnie inną dziedzinę - projekty promocji kultury i współpracy międzynarodowej. Posłuchamy o projektach takich jak POLSKA!YEAR (Wlk. Brytania), Rok Polski w Hiszpanii i Polska Prezydencja w Unii Eueropejskiej. Co wyróżnia projekty z tej dziedziny? Jakie są najczęstsze problemy i jak sobie z nimi radzić? Na te pytania odpowie Pani dr Katarzyna Kacprzak, która osobiście zajmuje się zarządzaniem projektami w dziedzinie promocji kultury.
Po części oficjalnej serdecznie zapraszamy na część networkingową, która odbędzie się w KantorBar (w piwnicy Wyższej Szkoły Bankowej).
Więcej informacji oraz zgłoszenie on-line na seminarium tutaj.