Światowy Tydzień Przedsiębiorczości to ponad 1000 wydarzeń na terenie całego kraju, zarówno w małych, jak i w dużych miejscowościach. W samą inicjatywę jest zaangażowanych przeszło 170 krajów, które łączy wspólny cel – czyli promocja świadomego rozwoju zawodowego i aktywnej postawy wobec życia.
Motywem przewodnim tegorocznej edycji jest elastyczność w biznesie. Organizatorzy przy tej okazji chcą zastanowić się, jak przedsiębiorstwa i organizacje mogą lepiej reagować na zmieniające się dynamicznie warunki gospodarcze, społeczne czy polityczne:
- Temat ma odzwierciedlenie w tym, co aktualnie dzieje się w biznesie. Pandemia, a potem wojna w Ukrainie pokazała, że nieustannie towarzyszy nam niepewność. Pytanie, jak na kolejne niespodziewane sytuacje powinny przygotować się zarówno firmy, jak i konsumenci - mówi Karolina Tądel, Prezeska Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, organizując Tydzień Przedsiębiorczości.
W dniach 14-18 listopada w inQUBE odbędzie się pięć wydarzeń, których celem jest promowanie przedsiębiorczych postaw. Jakich startup powinien prowadzić rozmowę by być wysłuchanym? Czy planowanie pracy ma wpływ na jej efektywność? Czy aplikacja może uratować życie? Czy język korzyści jest dla każdego? To tylko niektóre zagadnienia, które poruszą w trakcie swoich prelekcji i warsztatów eksperci zaproszenie przez inQUBE. W ich gronie znaleźli się: Tomasz Laskowicz – Polish Angels by Cobin, Robert Wójcik – Raj Group, Katarzyna Hoffman – Żabka Polska, Paweł Grund, Iwona Ziaja i Łukasz Adamczyk reprezentujący PZU oraz eksperci od prawa, którzy porozmawiają o tym, dlaczego prowadząc startup, nie warto oszczędzać na prawniku.
Wszystkie wydarzenia z ich udziałem są całkowicie bezpłatne i otwarte dla uczestników spoza Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Wystarczy się zarejestrować. Szczegóły dotyczące wszystkich webinariów, w tym linki do zapisów, dostępne są na stronie internetowej inqube.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !