SEMcamp ma na celu rozwój i popularyzację wiedzy związanej z zagadnieniami marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu oraz analityki internetowej. Wśród podejmowanych tematów należy wymienić: SEO i pozycjonowanie, marketing w sponsorowanych wynikach wyszukiwarek, analitykę internetową, mierzenie rezultatów kampanii, reklamę wideo i mobilną oraz rynek mobile. Cykliczne spotkania pozwalają na wymianę informacji i doświadczeń, a ponadto mogą być pomocne w identyfikowaniu możliwości rozwoju biznesu z partnerami. Spotkanie jest również doskonałą okazją do integracji osób z branży.
– W czerwcu odbędzie się już 21. edycja SEMcamp. Każdorazowo bierze w nim udział około 400 osób. Wydaje się, że dla wielu uczestników jest już stałą pozycją
w kalendarzu imprez branży digital marketingowej — mówi Mariusz Gąsiewski, pomysłodawca SEMcamp’u i autor bloga ittechnology.us. — Spotkania networkingowe to doskonała okazja do bezpośredniej rozmowy ze specjalistami i praktykami z branży. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych – zachęca Gąsiewski.
SEMcamp jest jednym z największych wydarzeń tego rodzaju w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Podczas całodniowej konferencji, specjaliści, w tym m.in. analitycy i praktycy SEO, zaprezentują studia przypadku, przedstawią przykłady i efekty wdrożeń oraz wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie będzie jutro? Do aktywnego udziału w rozmowie zostanie zaproszona również publiczność.
— Tym razem wśród zaproszonych prelegentów znajdą się eksperci z takich firm, jak m.in. Iconaris, Netsprint czy Clearcode. Będziecie mieli wyjątkową okazję uczestniczenia
w merytorycznych wystąpieniach dotyczących m.in. optymalizacji kampanii w YouTube, poszerzania widoczność SEO z wykorzystaniem on-site i content marketingu, a także dowiecie się, co jest obecnie ważne w SEO, a co odeszło już do lamusa — mówi Gąsiewski.
Program:
9:30-10:00 Rejestracja
10:00-10:15 Otwarcie spotkania – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
10:15-10:40 „Orientuj się albo giń” – Grzegorz Mogilewski
10:40-11:20 „Analityka i optymalizacja – klucz do efektywności działań reklamowych” – Tomasz Brzeziński
11:20-11:50 Przerwa na kawę
11:50-12:30 „YouTube for Performance” (prezentacja w języku angielskim) – Petra Brodilova
12:30-13:00 „Możliwości Google Analytics Suite 360 – Live Demo” – Przemysław Modrzewski
13:00-14:00 Przerwa obiadowa
14:00-14:40 „W czym Piwik i 7tag mogą nadrobić braki w Google Analytics i Google Tag Managerze?” – Marek Juszczyński
14:40-15:20 „Stare, dobre SEO w 2016. Co jeszcze jest ważne, a co odeszło do lamusa?” – Marcin Duraj
15:20-15:50 Przerwa kawowa
15:50-16:30 “Content is still king” – Bluerank
16:30-17:10 Panel dyskusyjny: „Analityka internetowa – gdzie jest dziś i gdzie bedzie jutro?” – Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski, Marek Juszczyński, Tomasz Brzeziński, Grzegorz Mogilewski
Termin i miejsce:
13 czerwca 2015 r., poniedziałek, godz. 9:30-17:10
Uczelnia Łazarskiego (aula 58), ul. Świeradowska 43
Liczba miejsc jest ograniczona. Wszystkich zainteresowanych prosimy o rezerwację miejsca poprzez formularz elektroniczny: http://www.semcamp.com.pl/#tile_registration. Udział w SEMcamp jest płatny. W ciągu trzech dni od rejestracji należy przelać 100 PLN na konto Fundacji Mam Serce. Tak więc pełen zysk z biletów wstępu jest przeznaczony na cele charytatywne. W przypadku braku dokonania wpłaty, rejestracja zostanie automatycznie anulowana.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.lazarski.pl oraz http://www.semcamp.com.pl/.
Partnerem wydarzenia jest Uczelnia Łazarskiego.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !