Team składa się głównie z polskich i kilku zagranicznych profesjonalistów. Praca nad levelem jest bardzo ciekawa, ale stanowi też spore wyzwanie. Należy tu połączyć w spójną całość wszystkie elementy z zakresu game designu, grafiki 3D, animacji, muzyki, kompozycji, reżyserii, efektów specjalnych, programowania. W budowie realiów świata gry - skorzystano m.in. z merytorycznej wiedzy ekspertów od archeologii (tu olbrzymie podziękowania dla dr Marcina Przybyły z wydziału Archeologii Epoki Brązu UJ) i lingwistyki. Ciekawostką jest, że w sferze audio - użyto odtworzonego starodawnego, nieistniejącego już języka.
„She void” to fantastyczno - przygodowa rozrywka. Szczególnie polubią ją gracze ceniący wirtualne przeżycia w tajemniczych zakamarkach niegdysiejszej Europy. Akcja z wciągającą narracją oraz atrakcyjną formą wizualną i dźwiękową. Fabuła zawiera też elementy edukacyjne i wartości kulturowe.
Ten gamingowy pomysł realizowany jest dzięki dofinansowaniu ze środków Ministra Kultury I Dziedzictwa Narodowego – Rozwój Sektorów Kreatywnych.
Twórcy nie ukrywają, że planują wydać pełną grę, wcześniej oczywiście pozyskując inwestora na następne części. W niedalekiej przyszłości będziemy mogli zapoznać się z kolejnymi etapami pracy.
Linki:
- FB: https://www.facebook.com/She-Void-110878568113000.
- LI: https://www.linkedin.com/posts/tooto-art-49839714a_unrealengine-videogame-environmentart-activity-6892907556721750016-tdr_/.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !