SAINT-GOBAIN BRAIN to gra, która spełnia trzy funkcje: edukacyjną, charytatywną i rozrywkową. Jej uczestnik mierzy się z zadaniami w formie zagadek związanych z działalnością Saint-Gobain, poznaje najważniejsze obszary związane z funkcjonowaniem produkcji: przemysłu 4.0, dystrybucji, badań i rozwoju, a w konsekwencji zbiera fundusze na cele charytatywne. Można wziąć w niej udział korzystając zarówno z komputera, jak i tabletu czy smartfonu.
– Gra w nietuzinkowy sposób przybliży kandydatom do pracy obszary działalności Grupy Saint-Gobain. Co więcej, jeszcze przed podjęciem u nas pracy, pozwala kandydatowi na wgląd w procesy firmowe, a nawet rozwiązywanie przykładowych problemów. To element nieobowiązkowy procesu rekrutacyjnego, ale wierzymy, że pozwoli naszym przyszłym kolegom i koleżankom bliżej poznać firmę. Wartościowym elementem tej inicjatywy jest fakt, że każdy z kandydatów uczestnicząc w grze, może za naszym pośrednictwem wesprzeć ważne inicjatywy fundacji, którą do wsparcia wybrali nasi pracownicy. Oni również będą uczestniczyć w inicjatywie – mówi Michał Ciesielski, dyrektor marki, komunikacji i cyfryzacji w Grupie Saint-Gobain w Polsce.
Pomyślne zakończenie gry przez uczestnika wieńczy naliczenie darowizny na specjalnym liczniku. Kiedy wskaźnik darowizny osiągnie poziom 20 tys. złotych, Grupa Saint-Gobain w Polsce przeznaczy tę kwotę na konto wybranej przez pracowników organizacji non profit - Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”
Platforma ma wspierać wizerunek Grupy Saint-Gobain jako nowoczesnego i wyjątkowego pracodawcy. Jej wdrożenie to inicjatywa globalna. Dotychczas platforma została zaprezentowana m.in. we Francji, Anglii i Rumunii. Dotychczas udział w grze wzięło kilka tysięcy osób.
SAINT-GOBAIN BRAIN, co to jest?
Jest to gra online osadzona w futurystycznej przestrzeni zakładu produkcyjnego należącego do Grupy Saint-Gobain. Gracz, przyjmujący na potrzeby gry, imię Alex, gubi się podczas wizyty w centrum Badań i Rozwoju i wchodzi do przestrzeni zarezerwowanej zwyczajowo dla pracowników. W tym momencie staje twarzą w twarz ze Sztuczną Inteligencją, którą jest tytułowy BRAIN. Komputer potrzebuje wsparcia w przywróceniu swoich funkcjonalności. Aby sprostać wyzwaniu, gracz będzie musiał użyć swoich umiejętności zarówno miękkich, jak i technicznych. Odkryje trzy obszary biznesowe: punkt sprzedaży, fabrykę 4.0 oraz laboratorium badań i rozwoju, w których, prowadzony przez Sztuczną Inteligencję, będzie musiał rozwiązać piętnaście zadań, aby pomóc komputerowi odzyskać pełną sprawność.
– Ukończenie gry świadczy o wysokiej determinacji gracza, jego bystrości i wyobraźni, ale też wrażliwości na niesienie pomocy innym, cechy wspólnej wszystkich członków zespołu Grupy
Saint-Gobain w Polsce – podsumowuje inicjatywę Michał Ciesielski.
Każdy zainteresowany udziałem w SAINT-GOBAIN BRAIN może wziąć w niej udział klikając w link: www.saint-gobain.brain-thegame.com/pl. Link do gry wkrótce zostanie również dołączony do ofert pracy Grupy Saint-Gobain w Polsce. Dotychczas najszybszy z graczy ukończył ją w 15 minut.
O SAINT-GOBAIN
Saint-Gobain tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia każdego z nas oraz na naszą wspólną przyszłość. Można je znaleźć wszędzie tam, gdzie mieszkamy i żyjemy na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych. Zapewniają one komfort, wytrzymałość i bezpieczeństwo i stanowią odpowiedź na wyzwania naszych czasów, takie jak ekologiczne budownictwo, oszczędne gospodarowanie zasobami oraz przeciwdziałanie zmianom klimatycznym.
Nasza strategia odpowiedzialnego wzrostu opiera się na celu nadrzędnym Saint-Gobain - "MAKING THE WORLD A BETTER HOME" - który jest wyrazem wspólnej ambicji wszystkich pracowników Grupy, aby każdego dnia podejmować działania na rzecz uczynienia świata piękniejszym i bardziej zrównoważonym miejscem do życia.
Wartość sprzedaży w 2020 roku: 38,1 mld EUR.
Ponad 167 000 pracowników w 70 krajach.
Firma podjęła zobowiązanie do osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 r.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !