Dzięki szerokiemu podejściu do tematu na pewno znajdziesz dużo wartościowej wiedzy praktycznej, którą możesz zastosować od razu w swoich działaniach online. Zbudowanie silnej marki to podstawa nowoczesnego biznesu, która zapewni Ci start na konkurencyjnym rynku.
Niezależnie od tego czy już prowadzisz działania w social media, masz stronę internetową, bloga, prowadzisz newsletter czy dopiero chcesz zacząć budowanie marki potrzebujesz praktycznych wskazówek i sprawdzonych strategii by Twoje działania były skuteczne. Na pewno zależy Ci na stałym dopływie dobrze płacących Klientów, którzy zapewnią Twojej firmie sukces rynkowy.
Biorąc udział w Konferencji zyskasz nie tylko wiedzę!
- Zaoszczędzisz Czas na szukanie rad wśród setek wideoporadników i blogów.
- Poznasz strategie budowania marki prowadzące do realizacji Twoich celów.
- Wybierzesz najlepsze kanały i sposoby komunikacji z klientem.
- Spotkasz ludzi sukcesu, którzy już zbudowali „silne nazwiska” i chętnie podzielą się swoimi doświadczeniami co umożliwi Ci unikanie błędów w Twoich działaniach.
- Dowiesz się, jak poprzez media społecznościowe budować widoczność, społeczność, zaangażowanie odbiorców i realizować sprzedaż.
Kupując bilet na Konferencję weźmiesz udział w prelekcjach, podczas których usłyszysz, jak opracować strategię dopasowaną do potrzeb Twojej marki, w jaki sposób pokazać ją wszędzie tam, gdzie są odbiorcy i w jakimi drogami szukać dla niej klientów. Dowiesz się, jak stworzyć spójną i autentyczną komunikację marki, także poprzez media społecznościowe oraz w jaki sposób najlepiej wypaść na wystąpieniach online czy zdefiniować swojego odbiorcę.
„Rozkoduj Markę online” to 100% merytoryki, zysku i jakości – konkretna wiedza wsparta doświadczeniem i poparta przykładami – nasi eksperci od lat pomagają firmom, instytucjom, liderom i zespołom.
Interaktywna formuła zapewni Ci możliwość zadawania pytań prelegentom oraz poznanie innych uczestników Konferencji.
Szczegółową agendę Konferencji znajdziesz na stronie: https://kodymarki.pl/.
Koniecznie bądź z nami w dniach 18/19 czerwca.
Wydarzenie będzie szczególnie przydatne dla osób, które:
- Potrzebują wsparcia w stworzeniu i wdrożeniu strategii marketingowej
- Nie wiedzą jak sprawnie prowadzić profile w mediach społecznościowych
- Zabiegają o zbudowanie widoczności swojej marki
- Chcą zyskać zaangażowaną społeczność zadowolonych klientów
- Dążą do systemowych uporządkowanych działań przynoszących realne rezultaty w postaci wzrostu dochodów i zwiększenia liczby powracających zadowolonych klientów.
Uwaga!
Dla studentów kierunków biznesowych mamy bardzo atrakcyjną zniżkę na bilety. Wystarczy, że napiszesz do nas na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. podając Nazwę Uczelni, kierunek i rok studiów a zwrotnie otrzymasz kod rabatowy upoważniający do 60% zniżki na dowolny rodzaj biletu!
Tak za dostęp online zapłacisz niespełna 40 zł. Dwa dni merytoryki i networkingu w cenie kawy i ciastka na mieście.
Organizatorzy
Organizatorami konferencji są:
- Lena Wachowiak - Speechmasters,
- Krzysztof Strymiński - Telestudent.
Partner Technologiczny
Patronat Medialny
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !