Konferencja MCCT – od reala do online.
Biznesowy rynek spotkań i komunikacji w erze New Normal
Rozwijający się od wielu lat w szybkim tempie szeroko pojmowany rynek spotkań, konferencji i eventów, w czasie pandemii uległ gruntownym zmianom. W zasadzie każda firma podejmuje działania prowadzące do właściwego modelu pracy i komunikacji z klientami, w aspekcie wewnętrznym, jak i kierowanym do dużego grona odbiorców na zewnątrz organizacji. Obecna powszechność pracy zdalnej wymusiła konieczność nowego postrzegania roli przestrzeni biurowych, a także indywidualnych stanowisk pracy i miejsc spotkań. Powyższa problematyka nadchodzących zmian i trendów będzie poruszana podczas pierwszej edycji MCCT Week.
Program spotkania swoją tematyką obejmuje m. in. kwestie używanych współcześnie platform i narzędzi do wideokonferencji, porównaniem tych najpopularniejszych oraz systemów do pracy zespołowej i zarządzania procesami (collaboration). Podejmowanie także będą kluczowe aspekty organizacji eventów, szkoleń i spotkań wirtualnych oraz hybrydowych, jak również tworzenia form wideo pod kątem promocji produktu, firmy czy własnej marki osobistej.
Poznać będzie można odpowiedzi na pytania:
- „Jak w morzu aplikacji znaleźć swojego Świętego Graala?" – którą aplikację wybrać, by najlepiej odpowiadała różnym potrzebom
- W jaki sprzęt się zaopatrzyć, by uniknąć pytań „czy mnie widać, czy mnie słychać” na początku każdego spotkania
- Jak zorganizować wirtualne wydarzenie – przygotować technicznie studio, a później wypromować i poprowadzić event
- Jak radzić sobie z kamerą, mikrofonem, czy dobrać odpowiednie światło – zarówno w sali konferencyjnej, jak i nagrywając swoją wizytówkę lub film ze smartfona
- Jak zacząć podcast, studio YT i prowadzić własne szkolenia?
- Jak nowe technologie użytkują różne branże?
- Jak 2020 rok zmienił procesy rekrutacji i w jaki sposób się przygotować do rozmowy HR online?
- Jakie możliwości tworzy praca zdalna dla osób niepełnosprawnych?
Podczas MCCT uczestnicy będą także mogli wziąć udział w wielu konkursach, warsztatach i debatach ekspertów, zaś do wygrania będzie m.in. monitor interaktywny NEC MultiSync CB651Q, o wartości ok 11.000 złotych.
Konferencja dedykowana jest firmom, instytucjom i użytkownikom biznesowym zainteresowanym lub korzystającym z korzystania z nowoczesnych systemów do pracy zdalnej, prowadzenia spotkań w biurach, jak i wirtualnie, organizowania szkoleń, kursów i eventów online, jak również bezpiecznej wymiany danych, idei i pomysłów. Spotkanie swoją tematyką obejmuje każdą branżę.
Sponsorami wydarzenia są m.in. firmy: Sharp NEC Display Solutions, VisionCube, AMX, NewTek, JBL, Sennheiser, QSC, Polsound, Sure, Logitech, Pexip, Crestron, Edbak, Jabra GN.
Partnerami MCCT są m.in.: Microsoft, Cisco, ZOOM, Google, ClickMeeting, Career Angels, Cushman & Wakefield.
Patronat Medialny nad spotkaniem objęli m.in.: Architektura&Biznes, AVIntegracje, Nowy Marketing, Mam Startup, Outsourcing&More, www.outsourcingportal.eu, www.mojekonferencje.pl, www.signs.pl, www.magazif.com, www.marketingprzykawie.pl, www.niepelnosprawni.pl
- Strona konferencji: https://mcct.pl
- Link do rejestracji: https://mcct.pl/pl/rejestracja
- Program konferencji: https://mcct.pl/pl/konferencja/program
Serwisy społecznościowe:
- https://www.linkedin.com/showcase/mcct-konferencja/
- https://www.facebook.com/MeetingCommunicationCollaborationTrends
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !