Głównym organizatorem wydarzenia jest Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej.
Prezentacja gier, ogrywanie i ocena projektów w ramach finału przyjęła formę hybrydową. Jury oceniać będzie projekty studentów zdalnie w studio konkursowym zlokalizowanym w przestrzeniach Instytutu Fizyki (ul. Wólczańska 219). Wydarzenie będzie odbywać się za pośrednictwem platformy Discord oraz transmisji na Facebook PŁ i YouTube PŁ.
Otwarcie finału przez rektora PŁ prof. Krzysztofa Jóźwika zaplanowano w czwartek (24 czerwca) o godz. 10.00. Zapraszamy!
Jaki jest plan dwudniowego wydarzenia? Pierwszego dnia przedstawiciele firm będą testować studenckie projekty, grając w przedstawione przez finalistów wersje. W ten sposób zostaną wybrane top 3 w każdej kategorii. Drugiego dnia zaplanowano prezentacje, a ogłoszenie wyników prawdopodobnie odbędzie się około 13-14. Finał konkursu obejmuje 7 ścieżek tematycznych: Game Design, Game Development, Mobile Games, Virtual Environment, wraz z jego nieodłącznym elementem jakim jest Game Graphics Contest z kategoriami: Character Design, Environment Design, Asset Design.
Zapraszamy do wizyty w studio konkursowym, gdzie będzie można zobaczyć studenckie produkcje, porozmawiać z organizatorami i jurorami, a zdalnie także ze studentami.
Konkurs jest dla doświadczonych game developerów możliwością wsparcia młodych talentów, podzielenia się wiedzą, a także okazją do wspólnego z całym środowiskiem kreowania rozwoju edukacji oraz badań w branży gier w Polsce. Jest też unikatowym w Polsce forum łączącym wykładowców, studentów, uczniów szkół i firmy związanym z branżą kreatywną. Na zwycięzców i wyróżnionych czekają liczne nagrody ufundowane przez firmy.
Głównym organizatorem wydarzenia jest Wydział Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej PŁ wraz z partnerem uczelnianym: Akademią Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Sponsorem Platynowym konkursu został CD Projekt Red, sponsorami technologicznymi 11bit studios oraz HTC VIVE, sponsorami złotymi Movie Games, SUPERHOT i Render Cube Games, a brązowymi Afterburn, Robot Gentlleman, Vivid Games, Teyon. Partnerami zostały firmy AMD, Wacom, Google for Startup i GameCamp oraz szerokie grono instytucji wspierających rozwój przemysłów kreatywnych.
Patronatu honorowego udzielił Minister Edukacji i Nauki, Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi oraz JM Rektor Politechniki Łódzkiej i JM Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !