KIERUNEK: EUROPA
PLE wytycza sobie kolejne cele, jakie chce osiągać w świecie VALORANT. Po zaznaczeniu międzynarodowych aspiracji, które wybrzmiały w trakcie walki w dwóch sezonach PLE.GG: VALORANT Nations Circuit - ligi zrzeszającej najlepsze drużyny z Polski, Czech czy krajów bałkańskich - przyszedł czas na kolejne wyzwanie. PLE będzie wyłącznym operatorem, wybranym przez studio Riot Games do przeprowadzania i zarządzania rozgrywkami we wszystkich 20 krajach, należących do VALORANT Rregional Circuit. Kraje te zostaną rozlokowane w czterech klastrach, uwzględniających położenie geograficzne.
NIEZWYKLE ISTOTNY CEL
Po niedawnym sukcesie polskich graczy - zwycięstwie grających w barwach Acend zeek’a i starxo na Mistrzostwach Świata - możliwość stworzenia środowiska wspierającego rozwój kolejnej fali graczy w Polsce i Europie jest nobilitacją i bardzo istotną misją do spełnienia. Jednym z głównych celów VRC jest stworzenie gruntu do rozwoju dla przyszłych gwiazd międzynarodowej sceny. Kandydatów natomiast, w tej zyskującej na popularności z dnia na dzień grze z pewnością nie zabraknie.
W VRC MIEJSCE ZNAJDZIE KAŻDY
VALORANT Regional Circuit to międzynarodowa struktura rozgrywek, która stanie się bazą do kreowania przyszłych gwiazd międzynarodowego esportu. Swoje umiejętności będzie mógł tu pokazać każdy gracz - niezależnie od poziomu zaawansowania. VRC ma być bowiem pierwszym elementem zgranego ekosystemu, stworzonego przez twórców gry, studio Riot Games. Zawodnicy będą wspinać się po poszczególnych szczeblach - począwszy od walki w domowym zaciszu, poprzez kwartalne finały, aż do wielkiej nagrody - awansu do turnieju wyższej rangi i otwarcia furtki do kariery progamera. O wizji i założeniach VRC, opowiada w imieniu PLE ambasador projektu w Polsce, Krystian “TERP” Terpiński w materiale zapowiadającym rozgrywki.
VALORANT to tytuł od developera Riot Games, autora m.in. League of Legends - jednego z najpopularniejszych tytułów esportowych na świecie. Gra, mimo bycia na rynku od ponad 12 lat, wciąż notuje fenomenalne wyniki - w 2021 roku, w League of Legends grało co miesiąc średnio 115 milionów graczy. Graczy VALORANT natomiast, stale przybywa - pula 3 milionów graczy w maju 2020 roku zwiększyła się przeszło czterokrotnie, szybując do przeszło 13,5 miliona w listopadzie 2021 roku.
Więcej informacji na temat VALORANT W PLE:
- Oficjalny profil Twitter: Valorant_PLE,
- Strona internetowa Polskiej Ligi Esportowej: ple.gg.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !