Piotr Czaykowski sprostał wymaganiom stawianym przez Artura Magierę i Rafała Chrapkowicza – właścicieli marki. Duma polskiego modelingu brał udział w kampaniach Armaniego, Etno i Lardini. Dla Pako Lorente wcielił się w postać dżentelmena z dużą klasą i poczuciem humoru oraz w niegrzecznego chłopca – na efekty tej współpracy musimy jeszcze poczekać.
Styliści pracujący przy sesji stworzyli 30 sylwetek. Poczynając od klasycznych propozycji na wieczór, formalnych smokingów i garniturów, z których słynie producent. Poprzez casualowy look oparty na sportowej elegancji, aż po propozycje na luźne spotkania w gronie przyjaciół.
Jesienno-zimowe outfity opierają się na smukłej sylwetce. Projekty wydłużono z wypracowanymi krawieckimi detalami i wykończeniami, które w nowej stylizacyjnej odsłonie tracą konserwatywny sens i zyskują nowoczesny szyk.
Stylizacyjny „must have” w tym sezonie reprezentuje elegancki strój biznesowy zestawiony ze sportową w charakterze kurtką budrysówką. Sesja odbyła się w Hill Park Apartments – Bielany – apartamencie pokazowym, który swym nowoczesnym wystrojem idealnie komponuje się z wizerunkiem Pako Lorente.
Pako Lorente
Polska marka odzieży męskiej istniejąca na rynku od 2006 r. Jej twórcami są Rafał Chrapkowicz i Artur Magiera, którzy od zawsze wiedzieli, że kiedyś będą chodzić w swoich ubraniach szytych na miarę. Pierwotnie marka skupiała się na odzieży eleganckiej, obecnie zaspakaja potrzeby wizerunku większości mężczyzn. Od klasycznego looku, po casualowy czy podążający za trendami, modny styl.
Główne motto Pako Lorente to modna odzież dobrej jakości i w przystępnej cenie. Marka posiada 40 firmowych salonów w Polsce. Za granicą jej kolekcje dostępne są na Ukrainie, Słowacji, Węgrzech, w Norwegii i Szwajcarii, wkrótce w Czechach. A to dopiero początek ekspansji.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !