Makijaż ślubny powinien być w 100% dopasowany
do osobowości i temperamentu panny młodej.
Trzy propozycje makijażu ślubnego:
- nude look,
- postaw na oczy
- focus na usta.
Doradza
Ania Galińska
Przemyśl i przetestuj!
W makijażu ślubnym najważniejsze jest to, aby był on dopasowany do panny młodej – powinien odzwierciedlać jej temperament. To nasza osobowość ma być kluczem do znalezienia „idealnego” makijażu. Romantyczka może postawić na coś delikatnego, subtelnego, rozświetlonego. Kobieta kochająca podkreślać swoje atuty i kobiecość może wybrać coś bardziej wyrafinowanego i glamour. Przebojowe, „zwariowane” dziewczyny świetnie odnajdą się w looku zaczerpniętym z aktualnych trendów na multikolor oraz neon. Warto jednak makijaż ślubny dobrze wcześniej przemyśleć oraz przetestować kilka jego wersji oraz technik i kolorów – być może któryś z rodzajów makijażu jest dla nas stworzony!
Pielęgnacja to podstawa
O odpowiednim przygotowaniu twarzy należy pomyśleć z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Podstawą są lekko złuszczające peelingi, odżywianie i nawilżanie, aby w tym wyjątkowym dniu skóra była gładka i pełna blasku. Natomiast tuż przed ślubem lepiej nie poddawać się zbyt inwazyjnym zabiegom lub takim, które robimy pierwszy raz w życiu, ponieważ mogę one przynieść skutki odwrotne do zamierzonych.
Wykonanie makijażu
Jeżeli panna młoda nie planuje korzystać z pomocy profesjonalisty i chce sama wykonać makijaż, ważne aby zwróciła uwagę na kształt swoich oczu i ust – do nich należy dostosować makijaż tak, aby proporcje twarzy zostały zachowane. Warto w tym szczególnym dniu sięgnąć także po bronzer, róż i odrobinę rozświetlacza. Bronzer pięknie wymodeluje twarz, kropla różu ożywi cerę i sprawi, że cały makijaż nabierze świeżości, natomiast rozświetlacz nałożony na szczyty policzków doda świetlistości.
TRENDY W MAKIJAŻU ŚLUBNYM 2014
Nude Look
Jeden z najbardziej naturalnych makijaży. Świetlista cera muśnięta delikatnym różem na policzkach. Twarz wygląda na nieumalowaną, ale tak naprawdę podkreślamy jej naturalne piękno i kamuflujemy niedoskonałości. Cienie do oczu wybieramy w kolorach naturalnych, często na bazie beżu i brązu, ale równie dobrze mogą to być kolory pastelowe – aktualnie najmodniejsze- chłodne błękity i mięta.. Lekko tuszujemy rzęsy, a na usta nakładamy kroplę błyszczyku lub delikatnej, matowej pomadki.
Focus na usta
Czerwień na ustach króluje od lat, także w modzie ślubnej ale tym razem obok czerwieni mamy do wyboru także nasycone odcienie -od rózu aż po fuksje. Mocno kryjąca pomadka z wyraźnym kolorem świetnie komponuje się z klasyczną kreską na górnej powiece. Równie dobrze można postawić na bardziej eteryczne oko i użyć jedynie maskary, albo wybrać wersję mocno glamour, w której łączymy mocny makijaż oka i ust.
Postaw na oczy
Dwie opcje do wyboru: przerysowana kreska zrobiona eye linerem niekoniecznie czarnym, lub roztarta cieniem, albo smoky eyes. Element wspólny to koci kształt. Oko mocno wyciągnięte ku zewnętrznej stronie, kąciki wymodelowane lekko ku górze
Makijaż ślubny w Sephora
Przykłady różnych makijaży ślubnych można także obejrzeć na popularnym videoblogu Sephora, www.blogmakijaz.pl, gdzie najlepsze makijażystki Sephora pokazują krok po kroku, jak je wykonać.
Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, aby samodzielnie zrobić make up na swój ślub, zawsze możesz umówić się z ekspertką w dowolnej perfumerii Sephora, która wykona perfekcyjny, idealnie dobrany do Twojej urody makijaż (np. autorka tej porady makijażowej, Ania Galińska na co dzień pracuje w Sephora w CH Złote Tarasy w Warszawie). Cena makijażu ślubnego w Sephora to 99 zł (razem z makijażem próbnym). Aby umówić się na wykonanie make-upu, wystarczy przyjść lub zadzwonić do wybranej perfumerii Sephora. Adresy i nr telefonów na www.sephora.pl.
Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce. Jest pierwszą perfumerią na świecie, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów i swobodne ich testowanie. Sephora to największa sieć perfumerii na świecie – ma ich blisko 1 800, w tym 92 w Polsce, gdzie obecna jest od 15 lat. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest czterokrotne przyznanie jej prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a także certyfikatów Quality International. Kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2. Dzięki wyjątkowej wiedzy i kompetencji swoich pracowników Sephora zapewnia klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: czterokrotnie „Laur Klienta” oraz piąty raz z rzędu „Gwiazda Jakości Obsługi”. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy znajdują się m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. W segmencie win i alkoholi są to np. Moët & Chandon czy Hennessy, a w dziale zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !