W sieci dostępny jest już drugi singiel z albumu „Heartwash” zespołu Paula i Karol. Do tytułowego utworu powstał teledysk pokazujący ewolucję zespołu na przestrzeni ostatnich lat. Proces zmywania z siebie negatywnych doświadczeń, które przeszkadzają zrobić kolejny krok, pójść naprzód – to definicja tytułowego „heartwash” – słowa wymyślonego przez muzyków podczas tworzenia płyty. Na krążku znajdziemy wiele historii opisujących pracę nad sobą i swoimi emocjami.
Klip do singla „Heartwash” powstał dzięki uprzejmości Muzeum Neonów, którego celem jest dokumentacja i ochrona reklam świetlnych, i Pomostu 511 i jest dziełem Michała Brauma – reżysera, operatora, montażysty, założyciela Grupy Artystycznej IMAGEPRO. Michał ma na koncie liczne teledyski, reportaże, filmy promocyjne i reklamowe. Odpowiada też za relacje z festiwali muzycznych, tj. OFF Festival, Coke Live Music Festival czy T-Mobile Nowe Horyzonty. Za teledysk „Kto tam? Kto jest w środku?” grupy Hey został nominowany do nagrody Fryderyk.
"Heartwash" to nowa, pełniejsza, dojrzalsza odsłona formacji Paula i Karol. Taki też będzie teledysk. Zdjęcia realizowaliśmy w Muzeum Neonów oraz na Wiśle w Warszawie. Moim celem było pokazanie zmian zachodzących w zespole - upływu czasu, dojrzałości. Wszystko to przy zachowaniu spontaniczności i bezpretensjonalnej naturalności, z jakiej znamy członków zespołu.
Singiel promuje trzeci album Pauli i Karola „Heartwash”, który tydzień temu trafił do sklepów. Płyta ukazała się w Niemczech nakładem wytwórni Delikatess Tontraeger i w Polsce dzięki dystrybucji Agory. Za jej produkcję i miksy odpowiada nominowany do nagrody Grammy amerykański producent Ryan Hadlock. Masteringiem zajął się Gavin Lurssen.
Zespół będzie promował album „Heartwash” trasą koncertową w Niemczech i Polsce we wrześniu i październiku. Cała lista koncertów znajduje się na stronie: www.paulaikarol.com.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !