Nasza firma powstała w Łodzi i tu rozwija się już od 15 lat. Mamy stąd blisko do całego świata, dlatego pracujemy z markami globalnymi – opowiada Anna Stępkowska, HR Manager Digital One – Nasz program stażowy kierujemy do osób, które planują zdobyć wartościowe doświadczenie zawodowe, nie boją się współpracy na rynkach zagranicznych, a jednocześnie nie chcą wyprowadzać się za morza i oceany.
Na czym polega praca w agencji reklamowej w XXI wieku? Od czasów, które wspomina kultowy serial „Mad Men” zmieniło się wiele zarówno jeśli chodzi o sam marketing, jak i sposoby oraz narzędzia komunikacji. Dla adeptów branży reklamowej odpowiednio zaplanowany staż lub praktyki to jedyna okazja, by się o tym przekonać. Współczesne obszary aktywności tego typu agencji to Internet i nowe media, dlatego zwane są interaktywnymi lub digitalowymi. Dają pole do popisu nie tylko w zakresie obsługi klienta i copywritingu, ale też m.in. programowania, projektowania graficznego, zarządzania projektami czy mediami społecznościowymi.
Program stażowy w Digital One poprzedzi nabór aplikacji prowadzony online, który potrwa do 13 czerwca. Na kolejnym etapie, z wybranymi kandydatami spotkają się specjaliści z agencji interaktywnej oraz Uniwersytetu Łódzkiego. W trakcie rekrutacji będą przyglądać się wykonywanym zadaniom w zespołach, aby dojrzeć w kandydatach poszukiwanych predyspozycji zawodowych. Ci, którzy najlepiej poradzą sobie z przypisanymi, indywidualnymi wyzwaniami podczas „assessment center” mają szansę na płatny staż w agencji.
O czym należy pamiętać podczas rekrutacji? O pewności siebie, pozytywnym nastawieniu i dobrym humorze! – podpowiada Anna Stępkowska. Czy to wystarczy, by zacząć karierę w reklamie dowiemy się już wkrótce. Szczegóły dotyczące programu można znaleźć na stronie: www.digitalone.pl/staz
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !