Żyjemy w natłoku informacji. Czy zdajemy sobie sprawę z tego, że każdego dnia próbuje do nas dotrzeć tysiące reklam i przekazów marketingowych. Dochodzimy do wniosku, że nie chcemy już słuchać tych, którzy krzyczą coraz głośniej. Instynktownie szukamy informacji, które zainspirują nas do działania i wniosą wartość do naszego życia. A co w sytuacji kiedy to my mamy być twórcami interesującego przekazu? Co robić żeby przykuć uwagę odbiorcy?
Teraz przeczytaj proszę poniższe opisy produktu i sam zdecyduj, który kupisz:
- Wytwarzamy świetne komputery. Są pięknie zaprojektowane, łatwe w użyciu i przyjazne dla użytkownika. Chcesz kupić jeden?
- Poprzez wszystko to, co robimy rzucamy wyzwanie status quo. Wierzymy, że liczy się umiejętność myślenia inaczej. Wyzywamy status quo tworząc pięknie zaprojektowane produkty, proste w użyciu i przyjazne dla użytkownika. Tak się składa, że produkujemy świetne komputery. Chcesz kupić jeden?
Jeśli na drugie pytanie odpowiedziałbyś tak, to przemówiła do ciebie opowieść firmy Apple! Przytoczony opis to przykład jakiego języka do opowiadania o produktach firmy Apple używał Steve Jobs. Jak to robił? Sprzedawał emocje i styl życia, a nie produkty, czy też usługi.
Jeżeli jesteś w miejscu, w którym nie wiesz jak nawiązać trwałą relację z odbiorcą Twojego produktu bądź usługi. Jeśli dopiero zamierzasz wprowadzić idee lub produkt na rynek. Jeśli wierzysz w siłę opowieści. Nasze seminaria są właśnie dla Ciebie!
Siła Narracji tkwi nie w samym opowiadaniu historii firmy czy produktów, ale w dążeniu do interakcji i refleksji z naszymi odbiorcami i klientami. Nasza opowieść odniesie sukces jeśli stanie się częścią opowieści tych, do których jest kierowana. Naszym zadaniem jest więc zaskakiwać, ale też być tak bliskim jak ktoś z rodziny, bo dzisiaj kluczem do przekonania innych jest empatia, a nie reklama!
Bardzo istotnym obszarem, gdzie Narracja ma ogromne znaczenie jest zarządzanie pracownikami. Dzięki umiejętnemu przekazowi zmniejszysz opór przed zmianą, zmotywujesz pracowników do funkcjonowania w nowych warunkach, wesprzesz komunikację i relacje w firmie.
Podczas seminariów, w oparciu o przykłady, dowiesz się w jaki sposób tworzyć porywające opowieści, które sprawiają, że inni chcą się z nimi utożsamiać. Przeanalizowane zostaną elementy dobrej narracji i pokazane jak robią to „najlepsi” nie tylko w biznesie! Zaprezentowane będzie także jak budować autorytet i pozyskać zaufanie pracowników, jak tworzyć i wdrażać plan zmian w organizacji.
Niezależnie od tego w jakim miejscu jesteś, miej odwagę zadać pytanie – co mogę zmienić w sobie żeby żyć w sposób, w jaki zawsze marzyłem? Specjaliści podczas seminarium dzielą się wiedzą z zakresu psychologii, rozwoju osobistego oraz fizjologii zmiany. Otrzymasz zatem narzędzia niezbędne do przeformułowania marzeń w realne cele. Poznasz drogę jak stać się reżyserem swojego życia. Przyłącz się i zacznij działać już teraz!
Dołącz do uczestników seminarium "Narracja w Biznesie", które organizowane są przez Fundację Wytwórnia Marzeń.
Wstęp:
Koszt cyklu seminariów: 270 x 4 – 1080 brutto
Koszt pojedynczego seminarium: 290 brutto
Dla pierwszych 5-ciu osób, które zakupią cały cykl - wstęp wolny!
Dodatkowo dwugodzinne konsultacje i doradztwo z obszarów biznesowych i rozwoju osobistego dla pierwszych 3 osób, które wykupią cały cykl.
Wpłat należy dokonywać na konto:
Fundacja Wytwórnia Marzeń
Ul. Kapuściska 5/18, 85-807 Bydgoszcz
NIP 953-264-03-60
REGON 341476833
PKO BP I Oddział w Bydgoszczy
17 1020 1462 0000 7402 0263 3980
Z dopiskiem: „seminaria - cykl” lub „seminarium – (tytuł właściwego seminarium)”
Miejsca seminariów:
BARR, ul. Mennica 6, Bydgoszcz
Holiday Inn, ul. Grodzka 36, Bydgoszcz
City Hotel, ul. 3 maja 6, Bydgoszcz
Kontakt z organizatorem:
Monika Wirżajtys, tel. 509 401 889
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !