Konkurs Papaya Young Directors to unikatowa inicjatywa skierowana do ludzi w wieku 20 – 35 lat, którzy marzą o realizacji własnego teledysku, spotu reklamowego lub społecznie zaangażowanego filmu. Udział w konkursie daje szansę na zdobycie budżetu na realizację wymarzonej produkcji.
Aby przystąpić do konkursu należy do 14 marca 2021 zgłosić swój autorski pomysł będący odpowiedzią na briefy przygotowane przez międzynarodowe marki, fundacje lub artystów. Finalista otrzymuje budżet na realizację swojego filmu lub teledysku. Twórcy i twórczynie finałowych produkcji walczą o Grand Prix w wysokości 40 000 PLN, a także pakiet innych nagród.
W ramach inicjatywy Papaya Young Directors, Samsung prezentuje dwa briefy, w których młodzi twórcy mają szansę na opowiedzenie o wyjątkowych fotograficznych funkcjach smartfonu Samsung z serii Galaxy S21 5G oraz swobodzie jaką daje technologia w wyrażaniu siebie.
IDEA 1:
Z aparatem w smartfonach Samsung z serii Galaxy S21 5G nie przegapisz ani chwili. W dzisiejszych czasach producenci smartfonów prześcigają się w prezentacji technologicznych możliwości swoich aparatów: więcej kamer, więcej Mpix, większy zoom, wyraźniejsze zdjęcia nocne. W świecie przepełnionym trudnymi technikaliami, Samsung nie zapomina o tym, po co właściwie robimy zdjęcia – chcemy uwieczniać momenty, które są dla nas ważne, tak aby na co dzień nic nam nie umknęło.
IDEA 2:
Live your life free with Samsung Galaxy. Wierzymy, że przyszłość należy do osób z otwartą głową, które kochają życie. Jeżeli z czymś się nie zgadzają, starają się to zmienić. Zadowolenie z zastanej rzeczywistości i kompromisy to nie ich bajka. Tacy są właśnie użytkownicy naszych urządzeń. Bo jako Samsung tworzymy technologię, która zdejmuje z nas ograniczenia i otwiera na zupełnie nowe możliwości.
„Inicjatywy, takie jak Papaya Young Directors to idealna przestrzeń do uwolnienia kreatywności i zaprezentowania własnej perspektywy postrzegania świata. To idea, która jest nam jako marce bardzo bliska – od lat dostarczamy naszym użytkownikom rozwiązania, które dają im swobodę w wyrażaniu siebie. Nie możemy się doczekać, czym zaskoczą nas twórcy w ramach konkursu!” – podsumowuje Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Samsung Electronics Polska.
Zgłoszenia w odpowiedzi na briefy w ramach konkursu Papaya Young Directors można zgłaszać do 14 marca 2021. Więcej informacji na: https://www.papayayoungdirectors.com/.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !