- Do 15 lutego trwa nabór do XI edycji Schneider Go Green konkursu, którego ideą jest poszukiwanie śmiałych pomysłów mogących na nowo ukształtować mądrzejszą i bardziej zrównoważoną przyszłość branży energetycznej.
- Pomysły na jakie czeka organizator – Schneider Electric – dotyczą pięciu obszarów zarządzania energią: Access to Energy, Homes of the Future, Plants of the Future, Grids of the Future, De(coding) the Future.
- Konkurs skierowany jest do studentek i studentów co najmniej drugiego roku studiów I stopnia, kierunków związanych z biznesem, inżynierią, marketingiem lub innowacjami.
- Nagroda główna daje szerokie możliwości rozwoju m.in. dzięki tygodniowemu pobytowi w jednym z oddziałów Schneider Electric w Bostonie, Londynie, Paryżu, New Dehli, Szanghaju (destynacja do wyboru przez laureatów).
Wszystko dookoła nas ewoluuje. Punkty ciężkości w naszym życiu, w gospodarce i przemyśle zmieniają się. Aby dotrzymywać tempa, trzeba patrzeć szerzej i wychodzić poza schematy. Jedną z wartości naszej firmy jest Dare to Disrupt. Pokazuje ona, że stawiamy na odwagę i śmiałość we wprowadzaniu przełomowych rozwiązań. Schneider Go Green daje nam możliwość poznawania nieszablonowych studentów z niestandardowymi pomysłami, które mają szansę wdrożenia
i zafunkcjonowania – mówi Marceli Nowakowski, Employer Branding Manager MEE Cluster – Ponadto wierzymy, że różnorodność i praca zespołowa daje wymierne efekty zarówno na etapie tworzenia, projektowania, jak i realizowania. Nasz konkurs, to przestrzeń do kreowania nowych rozwiązań w zarządzaniu energią, dedykowana dwuosobowym zespołom, przy czym każdy zespół musi składać się z pierwiastka żeńskiego – dodaje.
Schneider Go Green - zasady
Pomysł to punkt wyjścia w konkursie Schneider Go Green, będący rozwiązaniem, odpowiedzią na jeden z pięciu tematów: Access to Energy, Homes of the Future, Plants of the Future, Grids of the Future, De[coding] the Future. O jego sukcesie będzie decydowała innowacyjność oraz wykonalność.
Autorami pomysłów muszą być członkowie dwuosobowych team’ów, w których co najmniej jedna osoba jest kobietą. Wymogiem koniecznym jest również, aby wszyscy uczestnicy konkursu studiowali w Polsce (bez obowiązku studiowania na tej samej uczelni i tym samym kierunku), na minimum drugim roku studiów I stopnia, o kierunku związanym z biznesem, inżynierią, marketingiem lub innowacjami.
Zgłoszenia do Schenider Go Green przyjmowane są do 15 lutego do godz. 23:59 na gogreen.se.com/en. Osoby chcące wziąć udział w konkursie, a nie mające partnerki/-a mają szansę połączenia sił z osobą, której profil mogą poznać po wejściu w zakładkę Teams.
Wyłanianie zwycięzców konkursu Schneider Go Green odbędzie się na dwóch poziomach: regionalnym (15 kwietnia br.) oraz globalnym (czerwiec br.). 10 laureatów poziomu regionalnego będzie miało możliwość wzięcia udziału w szkoleniach podpowiadających jak udoskonalić pomysł biznesowy, jak przygotować biznes plan, prezentację biznesową itp. Uczestnicy na zakończenie otrzymają certyfikat, ale co najważniejsze zostaną wyposażeni w wiedzę, która będzie procentowała podczas finału globalnego. Zwycięska drużyna na szczeblu globalnym będzie miała możliwość wyjazdu do jednego z centr Schneider Electric znajdujących się w Bostonie, Londynie, Paryżu, Szanghaju lub New Delhi oraz nawiązania kontaktu z pracownikami, współpracowania z kierownictwem wysokiego szczebla oraz poznania kultury wybranego państwa.
Do tej pory w 10 edycjach Schneider Go Green wzięło udział 117 400 studentów, którzy zgłosili 21 700 pomysłów na projekty.
Dołącz do tego grona i pokaż swoją BOLD IDEA! Więcej informacji na https://gogreen.se.com/en.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !