Ostatni rok to czas intensywnego i pełnego wyzwań rozwoju e-commerce, który często był ostatnią szansą na przetrwanie zarówno dla dużych podmiotów, jak i przede wszystkim małych. Wszystkie badania e-Izby prowadzone w ostatnich miesiącach pokazują wzrosty procentowe w każdym obszarze e-commerce.
Konkurs e-Commerce Polska awards ma swoją tradycję w branży cyfrowej. Jest on skierowany nie tylko do dużych przedsiębiorców, ale także małych i średnich podmiotów, które oceniane są w osobnej kategorii. W tym roku, w związku z sytuacją pandemiczną w kraju oraz zagranicą, powstała specjalna kategoria, w której nagrodzone zostaną podmioty, które w czasie pandemii dokonały transformacji cyfrowej i przetrwały ten trudny czas, dołączając do rozwoju polskiej branży e-commerce - mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Przeczytaj również: Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
e-Izba już na początku pandemii zareagowała na potrzeby sektora MŚP i uruchomiła akcję Go!e-Commerce - czyli działania edukacyjne dające osobom początkującym w obszarze e-commerce niezbędną wiedzę do założenia swojego pierwszego sklepu online. Uczestnicy w ciągu tygodniowych warsztatów online poznawali najważniejsze aspekty funkcjonowania e-commerce, mogli skonsultować i znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania od najlepszych ekspertów e-commerce w kraju. Otrzymali także materiały edukacyjne, dostęp do badań, poradników i raportów oraz katalogu firm mogących ich wesprzeć w działaniu.
W 2020 roku zarejestrowano ponad 11 000 nowych sklepów e-commerce. Stworzenie przestrzeni dla tych przedsiębiorców w konkursie e-Commerce Polska awards 2021 było naturalną kontynuacją akcji Go!e-Commerce. Z myślą o tych właśnie przedsiębiorcach, powstała specjalna kategoria Best start in e-commerce.
Może się do niej zgłosić bezpłatnie każdy mały podmiot, który od marca 2020 do maja 2021 uruchomił sklep online.
Laureat tej kategorii otrzyma także nagrodę specjalną od organizatora - Izby Gospodarki Elektronicznej. Będzie nią roczne członkostwo w organizacji, dostęp do wszelkich warsztatów i materiałów edukacyjnych wspierających dalszy rozwój, szkolenia zespołu oraz możliwość kontaktu i czerpania doświadczeń od najlepszych w branży e-commerce.
Serdecznie zapraszamy!
Firmy mogą się zgłaszać swoje kandydatury od 1 marca 2021 do 14 maja 2021 r.
Partnerami Głównymi konkursu są: Adyen, Allegro, Przelewy24, Vtex.
Więcej informacji na: https://ecpawards.pl/.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !