Ważnym elementem budowania i rozwoju kariery zawodowej medyków jest świadome wykorzystanie możliwości marketingu medycznego. Wspólnie z ImageMed - agencją specjalizującą się w marketingu medycznym przygotowano warsztaty.
W trakcie warsztatów omówione będzie praktyczne podejście do procesu promocji lekarza, gabinetu i usług. Począwszy od określania czym jest marketing lekarza, wskazania narzędzi i strategii marketingowych, od których należy rozpocząć promocję. Po etapy budowania marki osobistej medyków i konieczności profesjonalizacji marketingu.
Warsztaty dla studentów i pracowników Uniwersytetu Medycznego w Łodzi realizowane będą w formie online 3 marca 2021 r.
Więcej informacji:
- Akademickie Biuro Karier Uniwersytetu Medycznego w Łodzi: http://abk.umed.pl/
- Kalendarz wartsztatów ABK: http://abk.umed.pl/studenci/warsztaty-szkolenia/kalendarz-warsztatow/
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !