„Włączamy niskie ceny” to hasło, które usłyszeć można było ostatnio praktycznie wszędzie. Zarówno sieci Media Expert, jak i gwieździe spotu, Ewelinie Lisowskiej, oberwało się za reklamę. Hejterzy przelicytowywali się w wymyślaniu jej przeróbek oraz haseł, które miały podkreślać ich zażenowanie kampanią.
Mało osób jednak zwróciło uwagę na jeden bardzo pozytywny aspekt – ten spot wyedukował naród lepiej niż jakakolwiek szkoła i Profesor Miodek! Może to właśnie dzięki wiecznie powtarzanemu „Włączamy niskie ceny” Polacy nareszcie zaczną „Włączać”, a nie jak do tej pory wielu „Włanczać”? Czyżby współpraca Media Expert i Eweliny Lisowskiej okazała się nie tylko sposobem na promocję, ale także innowacyjnym narzędziem edukacyjnym?
Trzymamy kciuki za wszystkich hejterów i osoby, które tak pilnie krytykowały reklamę – pamiętajcie „WŁĄCZAMY” język polski!
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !