Zapewne większość użytkowników mediów społecznościowych zauważyła, iż kobiety ostatnio ochoczo udostępniają posty, zdradzające gdzie lubią „to” robić. Oczywiście pierwszym skojarzeniem, które nasuwa się większości osób, jest powiązanie tego wyznania z seksem. W rzeczywistości jest to jednak wirusowo rozprzestrzeniająca się kampania społeczna dotycząca zwiększenia świadomości zagrożenia rakiem piersi.
Akcja „Lubię na…”, pochodzi od angielskiego „Like it on…” i nie przypadkiem ma miejsce właśnie w październiku. Jest to bowiem oficjalny miesiąc walki z rakiem piersi, natomiast 17 października oficjalnym Dniem Walki z Rakiem Piersi ustanowionym przez Prezydenta RP.
A co kobiety tak „lubią” robić? Posty dotyczą jednego z najbardziej kobiecych atrybutów….torebek! W swoich tajemniczych wiadomościach Panie zdradzają gdzie najczęściej takowe odkładają.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !