Od 2009 roku Miasto Poznań systematycznie wdraża zmiany i podejmuje działania mające na celu osiągnięcie strategicznych celów określonych w dokumencie Strategia Promocji Marki Poznań.
Z konsekwencją realizujemy projekty flagowe jak np. kampania Akademicki Poznań czy Konsorcjum Marki Poznań, ale dostosowujemy się także do wymogów współczesnego świata i w swoich działaniach wykorzystujemy nowe formy komunikacji np. blogi – tłumaczy Łukasz Goździor, dyrektor Biura Promocji Miasta.
2014 rok to przede wszystkim kampania promująca otwarcie Bramy Poznania, kampania skierowana do maturzystów – Zaskakująco-Przyciągający Poznań czy działania prezentujące turystyczny i biznesowy potencjał stolicy Wielkopolski jak np. projekt Innovation Teleport z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości i techniki skanowania w 3D. Film, będący podsumowaniem działań promocyjnych Miasta Poznania w 2014 r., można obejrzeć na kanale miasta w serwisie YouTube: www.youtube.com/poznan
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !