Mowa tutaj o Brytyjce Zoe Sugg, która użytkownikom sieci znana jest jako Zoella. Dziewczyna swoją przygodę z podbojem internetu rozpoczęła w 2009 roku, kiedy to założyła bloga, którego rozwija do dziś. Początkowo był to kanał na YouTube zoela20031990 (gdzie cyfry to jej data urodzenia), następnie po prostu Zoella, a po jakimś czasie kolejne konto – MoreZoella.
Pierwsze konto służy dziewczynie do pokazywania nowinek ze świata mody, porad zakupowych, recenzji ulubionych produktów oraz tworzenia filmików z innymi vlogerami. Kolejne ukazuje życie codzienne Zoelle. To tam opisuje ona co robiła w ciągu dnia, swoje przemyślenia i odczucia.
Z każdym kolejnym nagraniem dziewczyna nie tylko zyskiwała sympatyków, ale także podnosiła poziom i jakość nagrań. Zoelle okazała się także bardzo sprawną bizneswoman i stworzyła swoją linię kosmetyków „Zoella Beauty”, za którą zdobyła mnóstwo nagród.
Dziewczyna postanowiła iść za ciosem i niedawno wydała swoją książkę „Girl Online”. Jest to fabularyzowana książka, w której opisuje ona życie anonimowej Penny Porter, której strona staje się viralem. Chociaż motyw zdaje się banalny i można spodziewać się, że jest to po prostu historia życia dziewczyny, to zyskała ogromną popularność i już można mówić, ze stała się światowym hitem. W samej Wielkiej Brytanii sprzedano ponad 78 tysięcy egzemplarzy książki i to w zaledwie tydzień! Na czym polega sukces Zoell? Odpowiedzią z pewnością może być prawie 7 milionów subskrybentów na YouTube.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !