Wysoce pozytywnym aspektem akcji jest fakt, iż od osób w niej uczestniczących wymagane jest minimum aktywności (nastawienie odbiornika o godzinie 18.45). Nie musimy przekazywać żadnych datków – wystarczy obejrzeć reklamy.
W poprzednich latach emisja bloku przyniosła dochody o wartości:
2004 - 554 430,34 zł
2005 - 683 000,00 zł
2006 - 530 000,00 zł
2007 - 880 000,00 zł
2008 - 800 704,00 zł
2009 - 1 370 000,00 zł
2010 - 1 599 781,64 zł
2011 - 2 000 999,58 zł
Takim to sposobem każdy z Nas może stać się Świętym Mikołajem – przy minimalnych nakładach zarówno finansowych jak i czasowych. Warto także dodać, że w tym roku możliwym jest także obejrzenie Mikołajkowego Bloku Reklamowego za pośrednictwem www.ipla.tv – komputery PC, tablety i smartfony.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !