Nergal i Maria Czubaszek reklamujący świąteczne promocje w sieci Empik wzbudzili niemałe emocje wśród odbiorców. Dla jednych zaproszenie do zakupów przez idoli było zachętą do odwiedzenia jednego z salonów, dla innych reklama ta była całkowicie obojętna, a jeszcze dla innych okazała się skandalem. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta – jak tak kontrowersyjne postaci mogły zostać twarzami kampanii świątecznej?
Środowiska katolickie, które już od jakiegoś czasu pokazują swoje waleczne oblicze, chociażby protestując przed koncertami grupy Behemoth, postanowiły bojkotować kampanie oraz sieć sprzedaży Empik. W sieci pojawiły się liczne słowa sprzeciwu, a nawet powstała akcja zachęcająca ludzi do niekupowania w tej popularnej sieci.
Niedawno reklamy z Nergalem oraz Czubaszek przestano emitować – czy to poddanie się pod naciskiem protestujących? Otóż nie. Jak twierdzi rzecznik prasowy Empiku, jest to celowe działanie i kampania odbywa się zgodnie z planem. Teraz nadszedł zwyczajnie czas na kolejnych ambasadorów marki.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !