Już 1 lutego odbędzie się jedno z największych widowisk sportowych w Stanach Zjednoczonych – finał Super Bowl. Jak co roku widzowie będą mogli podziwiać nie tylko rozgrywki, ale także wielkie show, podczas którego wystąpią m.in. Katy Perry i Lenny Kravitz. Tym razem jednak organizatorzy Super Bowl wraz z serwisem YouTube, postanowili stworzyć ciekawą alternatywę dla „tradycyjnego” show.
Podczas przerwy przy pomocy AdBlitz Chanel YouTube po raz pierwszy w historii nada program na żywo wprost ze swojej siedziby w Los Angeles. Tam pojawi się ponad 20 najpopularniejszych vlogerów oraz muzyków, którzy łącznie posiadają ponad 60 milionów subskrybentów.
Nie będzie to jednak transmisja w formie zwykłego wywiadu. Będzie to muzyczne przedstawienie, które dopełnione będzie różnymi akrobacjami, przeróbkami reklam oraz efektami specjalnymi, które przygotowane zostały przez Freddiego Wonga.
Nie zabraknie także kąpieli w basenie wypełnionym piwem i serem – są to bowiem główne atrybuty towarzyszące widzom w czasie oglądania finału Super Bowl.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !