Wszystko zaczęło się od publikacji „Wprost”, w której dziennikarzowi zarzucono mobbing oraz molestowanie. Chociaż Kamil Durczok stanowczo zaprzeczył, specjalnie powołana do celu zbadania sprawy komisja, potwierdziła, co poskutkowało zerwaniem umowy z dotychczasowym szefowi „Faktów”.
Jak się okazuje Kamil Durczok miał być także jedną z twarzy kampanii Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie „Trzy Kolory”. Jej celem ma być ostrzeżenie kierowców przed skutkiem przejeżdżania na niewłaściwym świetle.
ZDM postanowiło jednak zerwać umowę z Kamilem Durczokiem, który obok Jarosława Gugały oraz Piotra Kraśko miał być twarzą reklamy. Czy i kto go zastąpi nie wiadomo.
Kampania „Trzy Kolory” ma być emitowana w telewizji od 31 marca. Filmy pojawią się w dwóch wersjach: dla dorosłych oraz dla dzieci w postaci animowanej.
Spodobał Ci się ten artykuł? Poleć go innym !